Yaseminakkoyunk sumeyra00 39+2 yim bir belirti yok bence herşey anlık olacak yada o gün içinde hepsi olacak sırasını beklemeye gerek kalmadı çünkü ben kız bebeklerin erken geldiğine inanmıyorum artık 😂 Eylül bebekleri nazlı bu yıl kız yılı ama geç gelen kız yılı 😂 ama illa ki doğacaklar biz beklemede olduğumuz için böyle oluyor
2020-2020 tugce67-67 canım bebeğin erkek miydi? Acaba erkek kız çocuklarında bu doğum süreci değişiklik gösteriyormu? Erkek çocuğu birden gelir diyor annem. Kız çocuğu biraz sancılı olur diyor.
tugce67-67 2020-2020 canım benim erkekti ama arkadaşımında erkekti o suniyle bir günde anca sancı gelip doğurdu.yani alakası yok🤭
Yaseminakkoyunk tugce67-67 çok güzel rahat doğumun olmuş bunun için son haftalarda birşeu yaptın mı peki
tugce67-67 Yaseminakkoyunk canım hiç bir şey yapmadım hatta plesntmz aşağıdaydı spor falan yasaktı bana.ama evde her işimi yapıyordum hani hamileyim deyip yapmadım 🙈gündüzünde markete gittim poşetleri falan taşıdım gecede doğurdum🙈perine masajına heves ettim ama canım acıdı yapamadım.beni doğum değil sonrası çok zorladı 2 ay oldu hâla dikişlerim yeni yeni düZeliyor
Shira sumeyra00 hazir sizin postunuz varken bende buraya yazayim 😂 bende doguramiyorum 😂😂😂 39+3 oldu bendede.. hatta simdi gece 39+4 oluyoruz. Randevum var doktordan bugün bakalim. Sanki karnim inmis asagiya ve iki gündür geceleri sanci cekiyorum.. sabah ama turp gibi kalkiyorum hic bir tik yok 😞
Fyyzzynp tugce67-67 amin canım çok sağol 😍 bende korkuyorum ama etrafımdaki herkes günü geçiyor sancı olmadığı için sezeryan oluyor en çok da ondan korkuyorum
tugce67-67 Fyyzzynp canım bende doğmazsaydı suniye girecektim .korkma illa doğacaklar kaçışı yok en kötü suni alırsan epidural istersin
tugce67-67 Merve-c hiç bir şey yapmadım😂hatta spor yasaktı bana plesanta aşağıda oldugu için .ama ev işlerimi hep yaptım son dkya kadar temizlik ev süpürme falan hep yaptım ,market poşedi taşıdım.öyle hamileyim diye yapmamazlık yapmadım
Merve-c tugce67-67 benimde plesanta aşağıdaydı. Sonrada yükseldi rahimden uzaklaştı çok şükür inşallah bende böyle kolayca doğum yaşarım 🤲🏻🤲🏻