38+1 bende şimdiden paylaşım 40 i beklemesin hanfendi üstelik 3. Doğum o kadar erken olur bu psikolojisini soktular ki ne sancı var ne başka belirti ve üstelik şok adet tarihime göre 41 hfatalik olmam gerekli geç döllenme den dolayı 38 haftalık uktroson ölçümüne göre ilerliyoruz resmen 11 ay hamilelik çekmiş oluyorum 40 a kadar doğmaz ise