Merhabalar, bir haftadır stresli bir süreç geçiriyorum. Bu arada yememe içmeme dikkat ediyorum fakat midem daha hassaslaştı sanki, bir kaç defa istifra ettim. Karnım kasılıyor arada bebeğin oynamasını bu güne kadar hissettim mi tam bilmiyorum, gaz olabilir belki diye düşünüyorum. İlk gebeliğim. 19+4 günlük hamileyim. Ama dünden beri karnımda batma hissediyorum ara ara. vajinamın içinden batma hissediyorum. Bazen de sanki içimde bir şey hareket ediyor ama sert ve canımı o an yakıyor. 2-3 gün sonra doktora gideceğim üst üste ultrasona girmek istemedim. Malum virüste var çok hastaneye gitmek istemiyorum. Ama korkuyorum da etrafımdaki kimse gebelikte bu tarz şeyler hissetmemiş. Var mı benzer durumları yaşayanlar? Kanamam vs olmadığı için doktora gitmeyi biraz erteliyorum fakat iyi mi yapıyorum bilemedim…