Ben Hatay da bı kere defneye gıttım berbat Bi yer doktor bıldıgın robot papagan gıbı aynı şeyleri o kadar hızlı Bı şekilde anlatıyo ki sen dinliyemıyosun o derece hızlı anlatıyo odaya 3 kısı aldı Bı anda lafta özel hastane randevulu gitsen bile kapının önü insan dolu Kendını odaya atan kazanıyor randevu sistemi aslında hıç yok sadece lafta var.. karnımı silmeye peceteyi bıle sayı ile veren Bı hastane bir adet pecetelerı nasıp olmuştu o gun cok sagolsunlar 😂Defneyı tavsiye etmem kesınlıkle.. Dıger yerleri de bılmıyorum memkletıme ailemin yanına geldim burda devam ediyorum kontorollerıme…