mucizemm_3 Bende beş haftalık hamileyim bugün doktora gittik kese oluşmuş bebek henüz gözükmüyor haftaya tekrar gideceğim … aşırı halsizlik ve bel ağrısı var midemde yavaş yavaş başlıyor sabahları kötü oluyorum