Mom103 Rastgele seçiyor. 1 yorum yapana da çıkmış olabilir 10 yorum yapana da. Sistem kimin hak edip hak etmediğini algılayacak duygusal bir yazılıma sahip değil. Hani 100 tane piyango bileti alırsın amorti bile çıkmaz ama 1 bilet alan büyük ikramiyeyi kazanır ya, öyle bir şey. Asıl sorun kurumsal bir markayı 1.500 tl gibi bir rakam için “tanıdıklara veriyorsun!” diye suçlamak. Bunu hiç bir marka göze almaz. Hiç bir belgeli dayanak yokken sırf kendi kazanamadığı için böyle bir suçlamada bulunulmasının haklı bir gerekçesi olamaz. Benim bildiğim bir şeyi kazanamayınca kazanan tebrik edilir, verilen emeğe teşekkür edilir. Maalesef bu aşamaya gelemedik.