Yeda canin hic sıkılmasın. 30.haftamda 28 haftayla uyumlu cikti kizim. Doktor iki hafta ileri ya da geri olabilir ama artarsa diye tedbir amacli takip edelim dedi. 32.haftada fark 3 haftaya cikti. 34.haftada yine 3 hafta fark vardi. Geriden geliyodu, herhangi bi sknti yoktu kordon vs normaldi ama buyume yavaslamisti. 34.haftada erken dogum riskine karsi ciger gelistirici igne yapildi. Kontroller 2 haftada bir dedi doktor ama benim icim rahat etmedi. Haftalik gitmeye basladim. 36.haftada gelisimin cok az ilerledigini soyledi, suyu azalmaya baslamis dedi. 37.haftada tekrar gel bakalim yine azalmaya devam ederse acil sezaryene alalim dedi. Eger istersen 38’e kadar bekleyelim ama bebegi strese sokmaya riske atmaya degmez en kotu ihtimal bi 10 gun kadar kuvozde kalir dedi. 37.haftada gittik bebegim yeter ki saglikli olsun kuvozde kalirsa da onemli degil dedim. Ama hep dua etmeye devam ettim moralimi hic bozmadim bebegim saglikli olacak biliyorum dedim. 37+2 de kizim 34 haftayla uyumlu olarak 47 cm 2220 gram dunyaya geldi. Minicikti. Tek sknti erken dogumlarda sarilik riski daha yuksek. Onu da atlattik sukur. Su an 2 ay 19 gunluk cok sukur cok saglikli masallah, akranlarini 1.ay sonunda yakaladi. Hayirla saglikla kucagina alicaksin insallah, rabbim saglik versin sana da bebisine de. Uzulme canini skma.