Doğum doktorum günde bir al dedi bende aile hekimine gittim günde bir tane folik asit aldığımı yinede kendimi çok halsiz güçsüz hissettigimi söyledim oda bana günde iki al ozaman dedi bende korktum bir zararı olur diye sizce iki tane mi kullanmalıyım çünkü doğum doktorum tek kullan dedi kendimi hiç iyi hissetmiyorum