eddaaa Delicesine limon tuzlayıp yemek istiyorum, limonun yarısını yedim ama fazlası zarrarlımıdır acaba ya cok yemek istiyorum dayanamıyorum bazen
Cinarim44 eddaaa bende çok seviyorum ve canım çekiyor bir kere suya 1 limon sıktım güzel koca bardağı içtim ardına da limonu kütür kütür yedim yarim saat sonra tansiyonum düştü elim ayağım titremeye başladı icim gecti ne yediysem kendime bir süre gelemedim dikkat etmeye özen gosteriyorum sonuçta tansiyon gebelikte çok çok onemli
Pinarpinar eddaaa bende ayni canim limon istiyor 3limonu dograyip tuzlayip yiyorum insallah bi sorun yaşamayız
eddaaa Cinarim44 haha ayy sende limonu iligine kadar hissedene kadar doyasıya yemissin icmissin 😀🍋❤️ Ben 1 tane yemeye devam ediyorum bakalm
eddaaa Pinarpinar bende aynı durumdayım canımmbişey yok şuanlık ama olmaz die düşünüyorum az yiyelim yineden cinsiyet bellimi sizinkinin?
kevserkara Benim doktorum şey demişti 1 tane ye çok canın istiyorsa ama fazlası zarar çok dikkat edin kendinize 😂 benimde reflümü azdırdığı için fazla yiyemiyodum
zeynep_0395 eddaaa bende öyleydim tuzu çok tüketme ama ödem olur elin ayağın şişer lımona devam bi süre sonra geçiyor o duygun benim 4ncü aya girince geçdi😃 sirke içmeye başlamıştım