merhaba arkadaşlar ben 39+3 haftalık hamileyim ve ne sancı nede bir belirti var şimdiye kadar devlet hastanesi kontrollere gidiyordum ama gittiğim Dr de korona olmuş iki haftadır farklı Dr gidiyorum artık gücüm kalmadı gerçekte 40 cı haftada özele giymeyi düşünüyorum ve suni sancı vermelerini istiyecem sizce yapmalıyım lütfen fikir verin bana ilk gebeliğim 40 haftadan sonra tehlikeli diyorlar ve bebeğim git gide kilo alıyor