Kızlar merhaba, bugün detaylı ultrasona girdim. 23+1 haftalığım. Bebeğimde sağ kola giden damarın olması gerektiği gibi gitmediği söylendi. Genetik bir hastalık olabilir Dendi. Nifty test için bugün kan verdim. Tüm genetiklerine bakılacak bebeğin. O da 4.800 tl ücretindeydi. Şok olduk. Böyle bir şey yaşayan var mı ? Duyan , düzelen veya doğum yapan bebeği sağlıklı olan şimdiden teşekkürler