Kızlar bende kan pıhtılaşması var , doktorum folbiol verdi bugün bitti eczaneden gidip tekrar alacaktım ama ellerinde olmadığını onun yerine folidoce verdiler sizce bir sorun olur mu? Bizim gibi hastaların folik asit takviyesi diğer gebeler le aynı olmuyor mg olarak daha fazla kullanıyoruz , bide size sormak istedim