merve0128 Kızlar sizce Mavi mi? Ela mi? Hep aynı isim olmasın biraz Farklı olsun istiyoruz kızımıza isim seçmek ne kadar zor öyle güzel isimler var ki 🤦♀️
Didi6 merve0128 Farklı isim istiyorsan, Ela olmasın. Çok sıradan bir isim artık Ela. Mavi diyorum ben 💙
merve0128 Bebislerimiz okul hayatı için falan dimi🤔o zamana değişik isimler çıkar belki Mavi sıradanlaşırsa 😂