Seymabysln Kızlar 20 haftalık hamileyim 2 gündür karnimda çok ağrı oluyor doktora da henüz gitmedim geçer diye böyle bişey yasayan varmı aranızda
KbraBerker Seymabysln iki gündür sürekli geçmeyen bi ağrıysa gitmelisin canm ara ara oluyorsa panik yapma dinlen uzan yorma kendini geçer büyüdüğü için ağrı yapabilir biraz
Merve12 Seymabysln bende 20 haftaligim sabah uyandigimda agri saplaniypr karnima bir kac dakika sonra son buluyor
Nulu Bende aynıyım canım karnım ağrıyor geriliyor içerde bebişler büyüdükçe genişleme yapıyor o yüzünden 😞 masaj yap güzelce yırtılma olmasın deride eğer sancıya dönüşürse mutlaka doktora git
Seymabysln Gece dha coktu uyuyamadım bile uyuyup uyandigimda da hala ağrı vardı gerginlik falan oluyor 😌
Seymabysln Benm de sabah uyandığımda oluyor 2 gündür biraz devam ediyor kesiliyor sonra yine başlıyor eğer devam ederse doktora gideyim dedim