ZehraS Anneleler ve ya anne adayları oncelıkle hepımız saglıkla alalım kucagımıza bebeklerımızı.Antalyada hangı kadın dogum doktoruna gıdıyorsunuz .Bu virüs döneminde sızce özel hastanemı devlet hastanesınımı tercıh etmelıyız .Özellerde fıyatlar ne durumda özellıklede sezeryan fıyatları
Ebru-isil ZehraS canım ben doğum yaptım ama üs klinikte Ünal yirmibeş tavsiye ederim Sinanoğlu caddesinde kliniği var tertemiz ve kurallara dikkat ediliyor.250 TL muayene ücreti ama her gittiğinde para almıyor bazıları kontrol diye geçiyor 4-5 kere para falan vermedim.Ünal hoca da sezaryende çok iyidir tanıdığım sezaryen oldu çok memnun.Ben de normal doğum yaptım sezaryen normal farketmiyor 4000 TL idi.Medikalparkta oldu benim.Bir de Anadolu hastanesi ile anlaşması vardı orda 3500 dü sanırım.
Mervemelih ZehraS özel vitale gidiyorum koray duman doktorum muayene ücreti 115 tl . Ben çok memnunum normal doğum 2500 sezaryen 3000 demişti doktor . Pandemi döneminde devlet hiç tercihim değil antalya riskli grupta en güzeli özel
Kck ZehraS Anadolu meydan hastahanesi. Gülser hanım. Tavsiye üzerine gittim memnunum şimdilik. Tamamlayıcı sağlık sigortam var 2 senelik olduğu için hiçbişey ödemiyorum. Doğumda da sigorta ödeyecek. Yani 3000 tl ye hem doğum hem muayeneler karşılanıyor.