YagzKbra3 Minikbebek123 benimde 170 ama 2inci. Sezeryan olacağı içinde daha erken olur büyük ihtimal 🥰herkes sağlıkla kucağına alsin inşallah.
2artiikizannesi Minikbebek123 132 kaldı allhin izniyle insallh tabi sezeryan olacağı için ne zmn olacak bakalım 😊