Gzmsydr son 100 .🤰🏻kızlar sizlere birşey söylemeliyim ki hiç korkacak birşey yok inanın bana . Bu benim ikinci hamileliğim vede ilk hamileliğimde de hiç korku olmamıştı zaten o sancı gelecek ve gelmesi çok normal o sancı olmazsa bebeğiniz kucağınıza daha geç gelecek… düşünsenize o kadar sancı çekeceksiniz ve daha sonra kucağınızda dünya tatlısı ufacık bir beden ile karşılaşacaksınız bence o kadar sancıya değer … vede ben ilk doğumumu evde yaptım ikincisi aynı şekilde düşünüyorum… tüm kalbim ile söylüyorum ki korkarsanız eğer herşey daha da zor geçer sizin için… sağlıklı musmutlu bebekleriniz olsun hepinizin ❤️😊