Melis47- aman yok kendini bu kadar yıpratma Canım, inşallah arkadaşlar başlığını görür de birinci ağızdan hiçbir sorunun olmadığını öğrenirsin. Bak üzülme bu kadar, bebiş bu haftalar hem sesleri duyuyor hem farkındalığı artıyor. Sonra kendimi boşuna yıpratmışım diye pişman olacaksin❤❤