Msltms 22+1 den selamlaaar,patlıcan kadar olduk biz🍆💜😂Eksiklerimiz hala var ama bi kısmını sizinle paylaşmak istedim kızlar🥰 Prensesimin kıyafetlerinden birkaçı😍🌸 Çok tatlı değil mi şu bebek kıyafetleri🥺❤️ İnşallah rabbim güle güle giydirmeyi nasip etsin hepimize ❤️ Sizde durumlar ne? Neler aldınız? https://imgyukle.com/i/x2Nc1A https://imgyukle.com/i/x2Ngw1
Epifenomen Msltms çok tatlılar kuzum Rabbim güzel günlerde giydirmeyi nasip etsin inşallaj hayırlısıyla 😊😊🙏🎈
Ebru9120 Msltms maşallah ne güzel heyecan ben de aldıklarıma sürekli bakıp seviyorum:)) tulumu nerden aldınız ben de fermuarlı arıyorum :) lcwden aldım bir tane çok beğendim öneririm orayi da :)
Sahraa Msltms Aaa bende H&M den çiçekli tulumdan aldım ama daha gelmedi Sizce kumaşı nasıl beğendiniz mi ?
Gulsaharal Sağlıkla giysin ufaklık annecinin kucağında huzur bulsun darısı da bize inşallah 21+5 biziz Allah’ın izniyle
Esila_arad Maşallah ne güzel şeyler hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah bende ufaktan başladım almaya insan heves ediyor ya her çarşıya çıkışımda alıyor bir iki parça bisey
Msltms Bebislerimiz aslında geçen gün eşimle Nisa ismi çok hoşumuza gitti kısa ve öz isim😊 karnımı severkende sürekli Nisa kuş diye seviyoruz😃😃💕
Bebislerimiz Msltms bende kızım olursa nisa yada idil oldun demiştim ama erkek olacak insallah 🙏🏼Saglikla gelsin bebislerimiz
Msltms Ebru9120 tulumu h&m den aldım canım internetten sipariş vermiştim😊 LCW’de de çok güzel şeyler var evet ☺️