Merhaba arkadaşlar buraya bir gün acaba bende doğum hikayemi yazabilecek mıyım diye düşündüm hep hamilelikten önce vajinismus olan biri olarak hep korktum 34. Haftamda normal olarak kontrole gittigimde bebeğimin buyudugunu her organinin geliştiğini 3 cm acikligim oldugunu doguracagimi söyledi doktor acil yatış öneriyorum bu bebek cok iri normal degil gibi dedi fakat ben yatisi kabul etmedim evde sancılarımı çekmeyi istediğimi söyledim eve geldim ve özele gittik ozel normal oldugunu haftasindan onde gittigini soyledi ve aradan 3 hafta gecti kahvaltı yaptım sabah 11 gibi bir sanci girdi ama gitmiyor sancilarim 5 da bir geliyor anneme söyledim annem evi topladı ben dusa girip temizlensin sancilarim 3 dakikada bir gelmeye başladı nefes alamaz hâle geldim kaynanamı aradik geldi .Meryem ana otunu suya koyduk .yerlerde emekliyorum ama şimdiden korktuğum icin biraz daha bekleyim diyorum eşimi arioz surekli meşgul en sonunda açtı kızım şansıyla gelmiş eşim bekcilik sinavina girmişti aynı günü atama icin çağırmışlar eve geldi bizi hastaneye bıraktı tabi ben ağlıyorum çok açıklık muanesi oldum 5 cm olmuş ebe bana bunun icin mi bu kadar ağlaman dedi sonra alttan muaneden korktuğum icin kendi geri çektim tabi o an insan moral istiyor fakat ebeler nasıl doğacan moralimi bozdular özür dilerim dedim tek .Ağliyorum öyle bağırmam falan yok sonra biri tekrar alttan baktı bir şeyler konuştular nstye baglandım bana dediği şey 10 cm açılmış gibi sancıların çok sık ve gitmiyor odaya geçtim kanamam oldu sonra sırtım aşırı agriyor odada bir kadında doğum yapacak ondan rica ettim sırtını okşar misin abla ölyrm dedim sırtımı okşadı Allah razolsun .Sonra ebe geldi senin doğumun normal olmaz dedi çatında kemik var acil sezeryan dedi.ustumu çıkardım bir kıyafet verdiler onu giydim alttan sonda takıldı ondada ırktım tabi ebe sağolsun şenle mi uğraşacam dünya laf dedi ve ben amleiyata giderken dediği şey iyikide sezeryan onla mı ugrasacaktik .Beklemeye geçtim sonra kapıda eşim annem kaynanam eşim elimi tuttu alnını öptü korkma dedi annem öptü kaynanam öptü ve sezeryana geçtim çok soğuktu hemsir üşüyorum diyince bir şey getirdi bir boru ısındım sonra sordular kaç saat önce yemek yedin lavman konuyayım diye yalandan sabah 6 da dedim:):)halbuki 11 de yemistim belimden iğne vuruldu acımadı sonrasi ufak bacaklarda ısınma kesildiğini hissediyorum ama acı yok sonra o güzel bebek sesi ağladım yanagima getirdiler sonra dikildim böyle hissediyorsun dikildiğini ama acı yok .Sonra odama geçtim bebek gayet iyiymiş odada gördüm karnıma su torbası bıraktılar serum takıldı ve uyuşmam yavaş yava yavaş geçti 6 saat sonra sondayı çıkardılar yürümeye basla dediler acı fazla tabi ama mecbursun yürüdüm sonraki gün ancak gaz çıkardım afedersiniz iki gün hastanede kaldıktan sonra eve geldik ağrılarım hala var sutum az mama verioz sormak istediklerinizi sorabilirsiniz arkadaslar:)Allaha emanet olun