Gurbetci_27smfh 13+5 ikiz gebeyim.gece su gibi bişey geldi elimin içi kadar çamaşırıma.bu ne olabilir bi anlam veremedim.tuvaletimi tutamama gibi bi durumum yok.çok çok açık kahve beyaz gibiydi rengi.yapışkan değil su gibiydi
Pinkyellow Gurbetci_27smfh mantar akıntıyı çok sivilastiriyor bende aynı dertten muzdarip tim yeni tedavi oldum geçti çok şükür Dr a soleyin