Zeyha1 Hafiften belime tatlı bı ağrı ve kasıklarıma da adet sancısı gibi sancı giriyor sizce bu belirti mi Doğum için?
Yaseminakkoyunk Zeyha1 bende 38. Haftamda hep adet sancısı gibi birden vurup giden ama arada beni yoklayan sözde yalancı sancılar yaşadım ama bir belirtim bile olmadı nişanım bile gelmedi daha benim 🥺 39+1
2020-2020 Zeyha1 evet canım bir süre sonra nişanın gelebilir. Ama bazıları bu adet sancısını 1-2 gün çekebiliyor
Zeyha1 Yaseminakkoyunk şu an sadece bel ağrım devam ediyor çok hafif ama tatlı bı sancı yani anlatabildim mi bilmem ama
Yaseminakkoyunk Zeyha1 kuzum eğer ki sürekli olan bir ağrıysa normaldir ama seni rahatlatıp sonra bir kaç dakika sürüp şiddetini arttırıyorsa bebek gelmeye başlamışdır sıklaşınca da doğum başlıyor
Zeyha1 Yaseminakkoyunk Hiimm valla işte sabahtan beri kesilmedi belimdeki o tatlı ağrı bilemedim 39 da oldum heyecanlıyım 😌
Minigmz1 Benimde dün geceden beri adet ağrısı gibi ağrım var belimde aynı şekilde ara ara ağrıyor tatlı tatlı akıntımda da hafif bi pembelik gördüm bir kere ama bi daha görmedim bakalım sancılarım sıklasıcakmı bilmiyorum 37+5 bugün haftamız