Zeynep_cagdas Evet uzayabilen bir sey bizzat ben yasadim 🙋🏼♀️ Gayet iyi giden rahim agzi uzunlugum birden 30mmden az olculmeye baslandi doktor istirahat verdi, pruloton igne kullanmaya basladim daha once de agrilar icin progestan kullaniyordum sabah aksam fitil olarak bir de magnezyumu sabah aksam 2ye cikardi sonra toparladi rahim agzim cok sukur. Bu oldugunda 27.haftadaydik simdi 34+2yiz cok sukur🤲🏻 En son rahim agzim da iyi olculdu, normal dogum istedigim icin de doktor biraktirdi igne ve fitili bu hafta itibariyle. Ama kendimi cok yormam hala yasak en azindan 1-2 hafta daha. Yani cok dikkat edilirse, sıkı tedbir, bol istirahat, acilma da yoksa kisayip uzayabilen bir sey ☺️ Allah size de sag salim bu gunlere gelmeyi nasip etsin insallah hic uzulmeyin, stres yapmayin en buyuk dusman o 🌸