Mervece06 Merhaba arkadaşlar adetim 3gün gecikti beta hgc 500 çıktı ultrason da kese görünümü için ne zaman gitmeyim doktora değerimin kaç olması lazım bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim ilk gebeliğim ve pek bir bilgim yok
Kara5166 Mervece06 Ben erken gitmiştim dış gebelik şüphesi oluşmuştu o yüzden biraz geç gitmeniz daha iyi olur 👍
Aud28 Benimde doktora gittiğimde 4+6 da değerim 655 ti gözükmedi 1hafta sonra gittim 4878 olmuştu ve gözüktü.
Mervece06 Aud28 karından mı baktırdınız acaba vajinal ulturason diyorlar da ben ondan baktırmak istemiyorum
Aud28 Mervece06 karından baktırdım doktor teklif etmedi bende istemiyordum o yüzden haftaya gel dedi yoksa vajinal bakılsaydı görülürdü zaten endişe etmeyin bir sıkıntı olmadıkça 1hafta sonra gidin sizde görürsünüz karından
Cemre_61 Kese görmek için 5. Haftadan sonrası en mantıklısı ama ilk dediğiniz için bence gidin folik asit falan vericek doktorunuz tabi kullanmıyorsanız 😊 eğer kullanıyorsanız biraz daha bekleyin 💐