Astadavistabeybi 19 haftalık gebeyim. 22 aylık nerdeyse 2 yaşında oğlum var emziriyorum. Ben silvermoon marka gümüş kapak almıştım.Marka mühim değil gümüş olması önemli.O zamanlar o çok indirimdeydi. Aldığım en iyi 10 eşya listesindedir gümüş kapak.
Yaklaşık şu 22-23 aylık emzirme serüvenimde, ilk 15-20 gün meme ucu yaram olmadı kreme bile gerek kalmadı. Ancak sonrasında oğlumun gaz sancıları başlayınca feci yara oldu ve öylelikle aldım.Kapaklar gelene kadarki kargodaki 2 günlük sürede sürmediğim krem yağ kalmadı, ağzıma havlu sıkıştırıp emzirdim kapak beklerken.Kapaklar gelince ilk günden etkisini gördüm.Önceden alın muhakkak ben gibi yapmayın.
Bu kapakları meme reddindeki kıstırmalar,diş dönemi ısırmaları,sünnet oluncaki ağlama ısırmaları gibi çeşit çeşit zamanlarda hep kullandım kullanıyorum.
Oğlumun ilk dişi 6 aylıkken çıktı,şimdi son 2 azı dişi çıkıyor.Kapaklar olmasa kesin yara olurdu.