Ttugbatrn Kızlar ayrıca odamız olacağı için anne yanı beşiğini bu şekilde uygun bir model tercih ettim 😊 İçine de reflü yatağı aldım üzerine de ebebekten bu yorganı aldım sizce nasıl olmuş 😊😍
irva Ttugbatrn Güzel canım.Bende anne yanı böyle aldım ayrı odası olacağı için farklı bir şey düşünmedim.😊
balyanakoglum Ttugbatrn güzelmiş güle güle kullanın, 😍 bende oda yapacağım da bundan hareketlenmeye başladığı zaman tehlikeli olmaz mı canım tutunup kalkabilir
Yasougur Ttugbatrn çok güzel ben de oda yapmayı düşündüğüm için böyle bi şey istiyorum bu e bebekteki model mi acaba
Mucuzemiz Ttugbatrn Bende busekilde aldım canım iyi günler de kullan.Sonucta kullanıcı 6ay sonrasında odasında uyumaya basliyolar fazlada pahalı bir şey almak istemedim
Ttugbatrn irva teşekkür ederim canım hem kullanımları kolay hem de şık 😍güzel günlerde kullansın bebişlerimiz
Ttugbatrn balyanakoglum canım ama o zaman park yataklar ve yerden montesseriler hariç tüm beşikler tehlikeli oluyor 🤷🏼♀️Artık dikkat edicez
Sancar Bende ilk böyle almıştım 6 aylık olunca kullanamadım. Odaya yatırmayada kıyamadım sonra park beşik aldım. Evde 3 tane yatak oldu 😅
Ttugbatrn Sancar bende ilk başta park yatak düşündüm ama yatak odam çok küçük olduğu için malesef sığmadı bu yüzden bunu tercih ettik 🤷🏼♀️ Bende sizin gibi kıyamazsam artık aramızda yatırırım 🙈
Sancar Ttugbatrn zaten gece boyunca bı orda bi burda bı aramızda 😅😅 artık kardesi olacak ve bız eve 4. Yatağı alacagız. Hıc kullanmadıgı oda takımı kardesıne kaldı. Ona yeni yatak alınacak 🙈
Yasougur Ttugbatrn çok teşekkür ederim sanirim 230 tl ydi. Ben de bunu beğenmiştim kurulumunu siz mi yaptınız
Ttugbatrn Yasougur evet canım aynen bizde o fiyata aldık evet kuzum mağazada yoktu internetten aldık ama kurulumu çok çok basit içinde klavuzu da var en fazla 15 dk sürüyor