Arkadaşlar 29. Haftamdayım ilk haftadan beri idrarımda enfeksiyon çıkıyor Ağrım yok fakat sarı akıntım oluyor,doktorum ilaç vermedi antibiyotik kullanan var mı varsa hangisini içiyorsunuz? Veya enfeksiyonun geçmesi için doğal yoldan neler yaptınız (bol su hariç)