Mart ayında kürtaj oldum sonra bir ay geçti tekrar bebek istedim,denedik ve beta hcgm yüksek çıktı doktorum hamile oldugumu sandı beta düşünce kimyasal falan dedi,parça kalmışmıdr dedim hyr dedi ultrsn temiz kağıdı verdi başka doktora gösterdim, o da temiz dedi,kimyasal gebelik bitecek diye kanama bekledim ve kanamam oldu ama o kanama günlerce bitmedi ve bir gece acilde içimde parça kaldığını öğrendim ama beta 0,5 olduğu için kürtja gerek kalmdn canlı canlı iki kez temizlendi,sonraki adet döneminde parçalar düştü ve şuan temiz diyor doktor,bunun üstüne 2 aydır gebelik deniyorum,yumurta takibi yaptyrm olmuyr gebelik yumurtlma var,sizce bu süreç beniö rahmime zarar verdi de ondan mı olmuyr yoksa erken mi tamamn pskioljm bozldu