Esselamualeykum arkadaşlar bu aralar Biraz zor günler geçirdik geçiriyoruz her halimize Hamdolsun gebeliğin ilk başından beri stres ve biraz ağlamaklı geçti bugünde bir olaydan sonra bayağı ağladım ama kendimi tutmaya çalışsam da yapamadım , insan vicdan azabı çekiyor çok ağlayınca da bebeğe bir zararı olur mu :(