Merhaba arkadaşlar bugün çatı muayenesi oldum doktorum hiç bakmadan elleriyle birkaç sanıye içinde kontrol etti ve çekildi hiç görmedi ama bende basur ve vajina girişi çevresinde bi şişlik var onu görmedi ama söylediğimde bişey olmaz dedi görmeden varis şişlik vs bunlar normal Doğumda ters etki yapar mı ne yapmalıyım bilemedim 🤷♀️