Kelebeginruyasii Kuzum benim lütfen yukarı zaten çıkacak olan bebişin için koca kadın hurafeleri deneyip kokma 🙈 İmkansız birşey için seni kimse endişelendirmesin , senin göbek deliğin ile bebişin ne alakası var , ayrıca o bir emrbiyo henüz bebek bile değil nasıl koku alsında hareket etsin . Kendi hareket edemez, haraket yeteneği ilerleyen haftalarda oluşur . Lütfen tıp varken böyle şeylere kulak asmayınız . Senin için kalktım 7 haftalık ultrason görüntümün fotografını buldum , bende üstelik senin gibi 6 haftalıkken bebiş bile yokmuş kesede 🙈 7haftada gördüm , oda alttan muayane ile o yüzden fasulye okadar büyük gözüküyor fotoda . İncele ve gör embriyo o haftada nerede olması gerektiğini ❤️🌸.
