pinncan korkacak bir şey yok belirtiler sürekli olacak diye bir şey de yok 🥰bir gün çok iyi olacaksın bir gün çok kötü bir gün enerjik bir gün ölü gibi 😅 dinlenmeye çalış bol bol ilerleyen aylarda daha fazla enerjiye ihtiyacın olacak ama için rahat etmiyorsa doktorunla görüş tabi ki hayırlısı olsun 🥰🤲🏽