merve90 ya benim 19.haftamda başladı, çok çok erken değil mi? 😢😢 Kanamam da oldu böyle çamur renginde gibi çok koyu kahverenginde. Ama ben hiç anlamadım bebeğin toplandığını ya da sertleştiğini. İlk gebeliğim, daha bebek hareketlerini bile hissetmedim ki hiç😢 bebeğim iyi ama erken doğuma sebep olur diye çok korkuyorum hep yatıyorum. Siz neler yaşadınız?