Gizemnaz_ yok canım ben zaten iki kez gebe kaldım ilk bebeğimi 7 haftalıkken kaybettim 6 ay önce de 38 haftalıkken oğlumu kaybettim ölü dogum yaptım benim adetlerim dogumdan sonra 33 günde bir olmaya başladı yani adetime 14 gün kala yumurtlama oldu zaten