Tugba09 evet canım 39.haftama girdim dün doktor kontrolüm vardı sırt bel ağrım var ve mide bulantım var dedim doktoruma güzel bu bebeğin doğum şeklini almaya başlaması ile alakalı dedi 🥰endişe etme dedi nasip salı tekrar kontrol var çatı kontrolüm de oldu gidişat normal doğum gözüküyor ama hayırlısı bu saatten sonra 🌸🤲🏽