Nezo38 Kızlar dünden beri belim ve kasıklarım çok ağrıyor 38+1 im ve bulantım var sizce doğuruyor muyum ilk gebeliğim lütfen bilgisi olan yazsin
Betulyesilts Nezo38 adet agrisi gbi agryla gttigimde sancilarim baslamisti ama haftam erken die serum flan yapmislardi dk tut ona gore sıksa bi git riske atma
Zeyno890 Nezo38 cinsiyeti ne canım ben 20 haftalık hamileyim benimde bel ve kasıklarım ağrıyo doktoruna sordun mu??
Nezo38 Annewithane yok canım karantinadayim şu an evden çıkamıyorum eğer bunlar doğum sancısiysa cikcam mecburen hastaneye gidicem
Seymaogz Annewithane bende 39+3um belim çok ağrıyor adet sancısı gibi ağrı giriyor ama düzenli değil. Mide bulantı çok. Bebeğimin hareketleri azaldı sanki 😑
Zeyha1 Betulyesilts Benimde şu an öyle adet olduğumuzda nasıl oluyorsa o ağrıdan ama geçti şimdi normal sancida bunun geçmemesi mi gerekiyor ordan mi anlamaliyiz?
Nezo38 Zeyha1 aynen canım duş alsan bile fayda etmiyormus şimdi duş aldım ama faydası yok biraz daha bekleyeceğim
Betulyesilts Zeyha1 valla gecmemesi gerekiyor diyorlar ama ben hastneye gttgimde stresten hissetmedim ama nstd cikti simdide kasilmalarim agrilarim var ama rahatsiz etmiyor karar veremiyorum
ArasMom34 Nezo38 bence doktora gitmelisin benimde 33 haftalıkken üsten doğru ağrı ve kasık ağrısıyla gitmiştim doğum sancısı çıkmıştı alttan açıklık olmadığı için yırtmıştm erken doğumdan
Zeyno890 Nezo38 tamam bence gayet normal kızlarda kasıklara vurur ağrısı eee yük binicede bele vurur canım