Omerberat Tugbaaelbr benim iki hafta kaldiiiiii heyacan hat safhada ikinci olmasına rağmen.ilki prematüre idi bir buçuk ay erken doğum olunca birşey anlamamıştım 😂
Flamingo44 Omerberat neyden kaynaklı erken oldu? Benim de erken doğum riskim var sürekli yatıyorum sanki zaman geçmiyor. Bebeğiniz küvözde kaldı mı peki
Omerberat Flamingo44 nedeni tam olarak bilinmiyor maalesef.is yerinde suyum geldi ve 33 haftalık doğum yaptım.kuvezde 17 gün kaldı.6 cm kistim vardı ona bagladik ama asıl neden ne bilemiyorum