Kizlar merhaba 2018de makat gelişten dolayı sezeryan oldum şehir Hastanesi’nde her şeyiyle çok güzel ilgiliydi hastane sadece doktor secemiyorsun neyse birde eşin sadece ziyaret saatinde gelip goreblyr yanında bir refakatçi kalıyor bayan, benm sormak istediğim şimdi 2.gebeligim Pandemi sürecinde doğum yapan var mı bı kaç yerde okudum içeriye refakatçi bile kalamiyormus yanında bilen duyan var mı 3ay sonra doğumum orda bı doktora sordum şimdilik alınmıyor dedi