Milos35 Adete 6 gun varkeb, normal gebelik testi ( erkeb gebelik testinden bahsetmiyorum) ne kadar guvenilir olur? Elimde bi test var ve gece Ruya gordum Yapmak istiyorum ama hanimlar yardmci olur musunz
Sevdiss_17 Milos35 kuzum ben 5 gun oncesi ovulasyonla sonrada hafif bi cizgi ile gebelik testi ile ogrendim cikamsada uzulme
Hnfth Milos35 canm daha çok var bence 3gun sonra yap ama eğer alır yaparım tekrar diyorsan merakını gider dicem ama büyük ihtimalle varsada çıkmama ihtimali çok yüksek bende 3gun kala erken gebelik testinde bile cikmamisti inşallah vardir
Bus_ak18 Milos35 adete kaç gün kaldığı önemli değil ovulasyonun üstünden 13 14 fün geçtiyse varsa çıkabilir ama daha çok erken bence
198697 Milos35 daha erken canım ben 2 gün önce erken gebelik testiyle öğrendim çok silik çıktı adete 5 gün vardı o zaman. Bence erken gebelik testiyle yap merakını gider silikte olsa çıkıyor ertesi gün yaptığım da çok daha belirgindi
gamzosgamzos Döllenmeye göre değişir ben kaybettiğim bebeğimde 4 gün kala kızımda 1 hafta kala normal testle öğrenmiştim ama doktora gidiyordum 10.gün yumurtladım yani erken o yuzden testtede erken çıktı