4.eylül cuma günü hamile olduğumu öğrendim. Doktora gittim kontrol etti kese yoktu. Haftaya gel keseyi görelim dedi. Ogün akşamı kanama yaşadım sonrasında geçti ve kahverengi siyah lekeler geldi.
çarşamba günü idrarım ile kanama yaşadım ve bu süreçlerde hep yattım
11 eylül cuma ilk gittiğim doktor yerinde olmadığından onu bekleyemem diyip başka bir doktora gittim kese gözüktü ama içi boşmuş
kanamamım olması ve kesenin boş olması beni korkuyor. Sağlıksız gebelik olma veya geç döllenme olabilirmiş. Kanama da vajinadan geliyormuş doktor baktı.
buna benzer olay yaşayan oldu mu??
ptesi ilk gittiğim doktora gene gideceğim
cuma günü de son gittiğim doktora