Kamilia Kızlar bugün doktora gittim 6 haftalık hamileyim keseyi gördük kenarında lekelenme var dedi ,gelrcek hafta gel kalbini duyarsak içimiz daha da rahat olur dedi prolutan depot iğine verdi 3 tane🙁.Aynı durumu yaşayıp sonradan sorunu çözülen oldu mu?😓
Zeyyaleyyy Kamilia canım bende bu gebeliğimden önce kimyasal gebelik yaşamıştım hamile kaldım 2 aylık falandım lekelenmem oldu doktor sıkıntı yok kese kenarında kan birikmiş dedi hap verdi ilişkiyi yasakladı senşn erken olduğu için yorma kendini istirahat et bol bol.ç birşey olmaz inşallah
Kamilia Zeyyaleyyy İnşaallah canım ya🙁🙁insan ilk düşükten sonra en ufak şey kafasını karıştırıyo.Bana cinsel ilişki hakkında birşey demedi ama