symslmz doktorumdan çok memnunum , çok güler yüzlü ve ilgili Zaten ilk doğumum diye korktuğumu biliyor bana çok kibar davranıyor ses tonu bile beni sakinlestiriyor diyebilirim ☺️ muayene ücreti 120 tl ama bebeğimi hep renkli ultrason da görebiliyorum 🌺 cihazı çok güzel. Onun haricinde gece bile doğum olsa geliyor. Normal doğum taraftarı biri zaten. Bır kaç arkadasm ve akrabamda ona gidiyor onlarda gayet memnun ☺️ ınstagramdan takip edebilirsiniz ara sıra canlı yayında açıyor ☺️