yagmur-efe ona daha çok bebek karar veriyor canım. Sen sadece hayırlısını iste sağlıkla kavuşmanın hayalini kur gerisi bebeğin tercihi☺️ Ben normal yaptım doğumhaneden hiç zorlanmadan yürüyerek çıkıp odama gittim, doğumum pandemi sürecine denk geldi ailem İstanbul’da Ve o ara şehirlerarası yasak vardı annem hemen gelemedi. Tek başıma olmama rağmen herşeyimi kolaylıkla yaptım. Sonrası açısından normal çok daha iyi tabi ki ama sağlıkla yavruna kavuş gerisi cidden boş🙏