Hale5555 Kızlar perşembe günü rahim filmi çektirdim .doktorum antibiyotik ve ağrı kesici yazdı kullanıyorum.ama buna rağmen karnım ağrıyo sizin de ağrınız oldu mu rahim filmi sonrası :(