Hastanedeyim diye post açmıştım ama sancım yoktu, sancım başladı durdurmaya calısıyo doktorum ve ferınjet demir takviye yapıyor. Var mı yaşayan bu durumu. Regl olcak gibiyim alt kısmı uyuşuk. 20 dk da bir ilaç içiriyorlar toplam 3 tane ilkini aldım. Doğsa mıydı diye düşünüyorum 2680 gr şuan hersey normal ama yınede gelmesin 37 kadar dedı o da haklı. Sancım mınnak mınnak vuruyor, kocamın umurunda degıl bısey olmaz dıyo karsıma uyuyo o kadar rahat tavırları var Kı cıldırıyorum.