Aryaliya Giden arkadaşım biraz soğuk herşeyi anlatmıyor dedi ama ben doktor olayının kişiden kişiye değiştine inanıyorum. Bakış açısı gibi bir şey 😂 çok memnun kalan hastası var mesela bazılarıda çok soğuk diyip duruyor