Nesrin_sipahi Kızlar biz bugün 31+1 olduk… fakat vajinada çok batma ve acı hissediyorum bebeğim kendini kasıyor acaba bunları yaşayan var mı aranızda normal belirtilermidir?
Cinarmom Nesrin_sipahi 30+3 haftaligiz aynı durum bendede var bebegim makat geliş olduğu için normal olabilceğini söyledi doktorum.. korkmayın büyük ihtimal kafası aşağıdadır.. dayanilmicak gbi olursa doktora gitmeyi ihmal etmeyin yeter..
bebegim_28 Nesrin_sipahi bende yarın 31 olucam inşallah kızımla😊 ben hiç vajinadan bişey hissetmedim bugüne kadar hep miğdem de çocuk 😬
Nesrin_sipahi Cinarmom çok teşekkürler dayanılmıycak gibi dgl ama bazen ani hareketlerimde canım yanıyor o yüzden brz endişelendim teşekkür ederim 🙏🏻