Slm anneler 30+2 oldum şükür 29 haftanın son günlerinde başladı karnımın bi taradı böle sertleşiyor biyerini dayar gibi sanki dün eksikleri tamamlamaya gittim magazada kıyafet bakarken serrleşti yürürken cok sertleşti zaten serrleşince normal yürütemiosun cok kısa sürüyoe ama oluyor böle bişey yaşayan varmı varsa gecrimi doktor kontrolüm carşamba günü kısmetse