Esra65 Kızlar 39. Haftaya girecez ama benim nazlı kızım hâlâ gelmedi ara ara yalancı sancılardan başka bişey yok sizde durumlar nasıl .
Mervee09 Esra65 bende 38+6 yım canm dün çatı muayenesi oldum doktorum sagolsun iyice açılsın diye baya bi oynadı doğumu tetikleyebilr hazır ol dedi ama hiç bsey yok hala yalancı sancı derken nasıl oluyo biraz anlatrmısn ben hiç bişey anlamıyorm ya🤷♀️
Ankakusu35 Mervee09 milletin doktor bakınca nişanı gelir iki kere bakıldım bende de tık yok çok mu stres yapıyoruz acaba :(
Pnrbtr 38+6yım. Arada vajinamdan giren sancılarım var ama düzensiz. 1 hafta önce çatı muayenemde 1 cm açıklığım vardı. Ama tık yok. Sıcaklar bir yndan kızıma kabuşma isteği bir yandan. Belki de çok beklediğim için gelmiyo. Akışına bıraktım 😂
Gzmsydr Esra65 39+1 olduk bizde oğlan doğum kanalına girmis en son 1 cm aciklik vardı gram agrim yok içimden bi ses doğumda acisi fena çıkıcak diyor 😂
Mervee09 Ankakusu35 inşallah en kısa zamanda seninde gelir ama sancı falan yok bende nişanın gelmeside yetmiyo ki😄
Mervee09 Ankakusu35 işte aynı günde başlayabiliyomuş bi hafta sonrada orası bilinmiyo bakalm artk beklemedeyim dua edelim birbirmize
Mervee09 M_N_R hayırlı ugurlu olsn inşallah saglıkla büyütün bebeginizi bişey sorucam size nişanınız gelmişmiydi yada geldikten ne zaman sonra sancınız basladı?
Bubu_ Ben doğurdum bugün 7. Günümüz 37 haftada normal doğumla dünyaya gelen melek kızım 👼🏻💕☺️ Darısı başınıza sağ sağlim kucağınıza alın inşallah su gibi akıp geçsin ❤️