hayatsevincim park beşikleri oldum olası sevemedim, kullanışlı olabilir ama bir türlü içim ısınmadı. Büyüyen beşik aldık ve çok kaba yüksek bir büyüyen beşik değil 😊 bu sizin kullanış biçiminize bağlı olacaktır biraz. Yeğenlerimin de beşikleri büyüyen idi ve hala kullanılıyor gayet de memnunlardı 😊😊